MIJN ACCOUNT
Ga naar https://gemology.be Klik op “Mijn account” en vervolgens op “Maak je account aan”. Vul je persoonlijke gegevens in en bevestig je registratie.
Er zijn veel voordelen verbonden aan het hebben van een Gemology klantenaccount:
– Uw persoonlijke gegevens (afleveradres, factuuradres, e-mailadres, telefoonnummer, etc.) worden geregistreerd. Voor toekomstige bestellingen hoef je ze niet opnieuw in te voeren.
– Je kunt je bestellingen beheren en volgen.
– Je hebt toegang tot de voordelen van ons Gemology loyaliteitsprogramma.
– Je kunt je persoonlijke gegevens direct online wijzigen.
U kunt uw persoonlijke gegevens direct online wijzigen
Als je problemen hebt met inloggen, heb je waarschijnlijk al eens als gast gewinkeld op onze site. Om dit te verhelpen, maak je een Gemology-account aan door rechtsboven op “ACCOUNT” te klikken en vervolgens op “Maak een account aan”.
Als je al een account hebt maar geen toegang krijgt, klik dan op “Wachtwoord vergeten” en volg de procedure. Zorg er ook voor dat het e-mailadres correct is en dat er geen spelfouten in staan.
Ga naar “Mijn account” en klik op “Wachtwoord vergeten? Voer je geregistreerde e-mailadres in om een nieuw wachtwoord te ontvangen. Als je deze e-mail niet ontvangt, controleer dan je ongewenste e-mail.
U kunt uw wachtwoord op elk gewenst moment wijzigen in “Mijn account” en vervolgens in “Mijn persoonlijke gegevens”. Wijzig je wachtwoord en klik op “Opslaan”.
MIJN BESTELLING
Zoek de producten die je nodig hebt en voeg ze toe aan je winkelmandje. Je kunt doorgaan met winkelen of doorgaan met betalen wanneer je maar wilt.
In je account worden alle eerder geregistreerde adressen en betaalopties weergegeven, zodat je snel en gemakkelijk je bestelling kunt plaatsen.
We sturen je een e-mail ter bevestiging van je bestelling.
Op je account worden alle bestellingen weergegeven die je hebt geplaatst. In “Bestelgeschiedenis en details” kun je de status van je bestelling bekijken. Klik op “Details” voor meer informatie over je bestelling.
Kun je de informatie die je nodig hebt niet vinden? Neem per e-mail contact op met onze klantenservice op het volgende adres:
info@helocosmetics.com
.
LEVERING
De levertijden, na validatie van je bestelling, zijn als volgt:
– Bpost: 1 tot 2 werkdagen voor België
– Bpost: 2 tot 3 werkdagen voor Luxemburg
– Deze tijden worden alleen ter informatie gegeven.
BETALING
Tijdens het bestelproces wordt u gevraagd een keuze te maken uit de volgende betaalmethoden:
Om zijn bestelling te betalen, heeft de koper de volgende betalingsmogelijkheden: PayPal, Bancontact, Credit Cards (Visa, Master Card).
Gemology gebruikt een beveiligd betaalmiddel: TPE sécurisé de PAYBOX. De veiligheid van de betaling is gebaseerd op de authenticatie van de handelaar, d.w.z. Gemology, en op de vertrouwelijkheid van alle gegevens. Om deze veiligheid te garanderen, maakt de PAYBOX beveiligde betaalterminal gebruik van bewezen cryptografische technieken en voldoet hij aan de verschillende bankvoorschriften.
RETOURBELEID
Als je niet tevreden bent met je bestelling of een deel daarvan, heb je 14 dagen na ontvangst van de producten de tijd om je bestelling te annuleren. Producten moeten worden aangeboden in hun originele, ongebruikte verpakking.
De producten worden direct teruggestort op de creditcard die is gebruikt om de bestelling te plaatsen.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van je producten.
Je hebt 14 dagen vanaf de datum van ontvangst om je bestelling geheel of gedeeltelijk te retourneren. Om een bestelling te annuleren, log je in op je account of stuur je een e-mail naar info@helocosmetics.com . Producten moeten worden aangeboden in hun originele, ongebruikte verpakking. Na ontvangst van het pakket krijg je je geld binnen maximaal 14 dagen terug.
Stuur ons een e-mail met uw retouraanvraag en vermeld daarbij: uw voor- en achternaam, het bestelnummer en het referentienummer van het te retourneren product.
Zorg ervoor dat de geretourneerde producten compleet zijn en in de originele verpakking zitten. Artikelen die onvolledig, beschadigd of vuil worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
Producten moeten naar het volgende adres worden gestuurd:
HElo Cosmetica
Rue Grande Bruyère, 6B1
4840 Welkenraedt
België
We raden aan een koerier te gebruiken met traceerservice, omdat de producten de verantwoordelijkheid van de klant blijven totdat we ze in ons magazijn ontvangen. De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant.
Bel ons op +32 472 / 38 29 11
Per e-mail naar info@helocosmetics.com
Neem contact met ons op “ bericht